Thursday 21 November 2013

Masalah haid tidak teratur

MASALAH HAID TIDAK TERATUR


- Mengawal dan menstabilkan hormon estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal hormon, atasi masalah PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

- Melambatkan monopous - mengurangkan gejala monopous seperti hot falshes, ketidakhadaman, depresi atau insomnia. Jika diambil secara berpanjangan GLA membantu dalam melambatkan penuaan, mengetatkan uterus dan tone kulit yang lebih muda.

- Memperbaiki prostatomegaly - memperbaiki prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

- Menentang cancer - GLA sebagai anti-oksiden yang menghalang pertumbuhan sel kanser dan meningkatkan sistem imun.

- Memperbaiki inflamasi kulit - membantu dalam mengatasi elergi, eczema, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan seperti jeragat, mengurangkan inflamasi kulit dan mengurangkan sakit dan bengkak akibat artritis.

- Menghalang komplikasi diabetes - merendahkan aras gula, meringankan kebas dan kesakitan disebabkan aras gula yang tinggi.

- Pelansingan dan menghalang pertambahan berat badan - menghalang penambahan berat badan dengan berkesan , membantu dalam pembentukan shape badan yang cantik dan merendahkan kolestrol jahat.

- Menghalang tekanan darah tinggi - meransang peredaran darah yang lancar, halang pembekuan darah, menormalkan tekanan darah dan elak masalah sakit jantung.

- Memperbaiki struktur rambut - mengatasi masalah rambut kering dan keguguran rambut.

GLA perlu diambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasiden hiper ataupun gastrik.

Utk lebih lanjut hubungi saya Rohani Rahman

Call / sms / whatsapp : 012 3511650

Blog : shakefood4U.blogspot.com

SID : 1034072

No comments:

Post a Comment