Monday 9 September 2013

Dimulakan dengan Bismillah

Assalamualaikum kepada pembaca semua. Tujuan blog ini dibina adalah sekadar perkongsian mengenai produk kesihatan yang telah saya amalkan dan ambil untuk diri saya dan juga keluarga. Kita memerlukan kesihatan yang terjamin bagi membolehkan kita bekerja, berniaga dan sebagainya. Jika kaya tetapi badan selalu sakit, tidak guna juga. Pada mulanya, saya hanya sekadar mencuba produk-produk dari Shakelee ini. Ini kerana suami mempunyai masalah gout. Jadi saya mencuba dengan set Alfalfa ini kerana suami terbaca dari satu website dimana Alfalfa mampu mengawal penyakit gout. Setelah beliau mencubanya selama lebih 2 bulan. Masalah gout beliau berjaya dikurangkan dan saya membeli produk ini secara berterusan. Setelah melihat keberkesanan produk, rakan saya menyarankan mengapa awak tidak menjadi pengedar yang sah. Jadi saya pun memulakanlah perniagaan online ini.

No comments:

Post a Comment